Új merchandising kollekcióval jelentkezik a Soproni Egyetem a Dorko partnerségével

2021 őszétől a megújult struktúrával rendelkező Soproni Egyetem új merchandising kollekciót vezet be. Az egyetem mindehhez egy soproni cégben talált szövetségesre, amely a Dorko márka franchise partnereként készít ruházati termékeket, és árusítja azokat a soproni márkaüzletében.

 

 

Újabb együttműködést kötött a Soproni Egyetem, ezúttal a Dorko magyar márka helyi franchise partnerével. A soproni cég a jövőben az egyetem arculatával ellátott ruházati termékeket készít és árusít a Várkerületi üzletében.

A kollekciót első körben kapucnis pulóverek alkotják, de a két szervezet közötti megállapodás szerint a jövőben a merchandising termékek köre igény szerint bővülhet. A termékeket bárki megvásárolhatja, de az egyetem hallgatói diákigazolványuk bemutatásával kedvezményes áron juthatnak hozzá. „A Soproni Egyetem célja az új arculattal ellátott minőségi termékekkel az, hogy erősödjön a soproniakban, illetve hallgatóinkban is az egyetem iránti kötődés” – hangsúlyozta prof. dr. Fábián Attila, a Soproni Egyetem rektora. „Büszkeséggel tölt el, hogy egykori Alma Materemmel közösen dolgozhattunk a kollekció kialakításán és arra is, hogy az egyetem bizalmat szavazott egy soproni vállalkozásnak erre a hosszútávú együttműködésre” – mondta el Rigler Zsolt, a márka helyi franchise partnere, a Penso Kft. egyik ügyvezetője.