Bormarketing bemutatót tartottak a közelmúltban a Soproni Egyetemen a Közgazdaságtudományi Klub szervezésében, Dr. Resperger Richárd vezetésével. Az előadók Dr. Sipos Balázs Tihamér és Dr. Konkoly Mihály voltak, mindketten a bormarketing szakértői. Moderálta, Dr. habil. Szabó Zoltán. A rendezvényt Prof. Dr. Széles Zsuszanna, a Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar dékánja nyitotta meg köszöntő beszédével.
Az előadás a bormarketinggel kapcsolatos különböző témákat érintette, beleértve a piaci trendeket, a márkaépítési stratégiákat és a fogyasztói magatartást. Az előadók megosztották meglátásaikat, tapasztalataikat a borászatban, értékes információkkal szolgálva a hallgatóknak.
Az előadások után direkt kérdéseket tehettek fel a hallgatók és kóstolhattak különböző típusú badacsonyi borokat. Remek alkalom volt ez arra, hogy az előadáson megszerzett tudást kamatoztassák, és többet megtudjanak a piacon elérhető különböző borfajtákról.
Összességében elmondható, hogy a bormarketing bemutató sikeres volt, értékes betekintést nyerve a hallgatókba a borágazatba és annak marketingstratégiáiba. Kiváló esemény volt számukra, hogy a terület szakértőitől tanuljanak, és gyakorlati ismereteket szerezzenek, amelyeket későbbi pályafutásukban is alkalmazni tudnak.
Kapcsolódó elérhetőségek
Kapcsolódó tartalmak
- Természetesen Zene! Újra!
- Hallgatói Támogató Szolgálat: A Soproni Egyetem Hallgatóinak Lelki Egészségéért
- Soproni Egyetem ugrásszerű előre lépése a nemzetközi szakrangsorokban!
- Elindult a IX. Bázisiskolai Faipari Verseny a Soproni Egyetemen
- Új kezdet: rekordlétszámú hallgatóval indult a tanév a Soproni Egyetemen
- Soproni Nyugdíjasegyetem - terítéken egy újszerű tudomány
- Kreatív élmények a Soproni Egyetemen a Sopron Design Week keretében
- Mobil Kormányablak-busz a Soproni Egyetemen
- A Soproni Egyetem szakemberei az erdők jövőjéről: hogyan alkalmazkodhatunk a klímaváltozáshoz?
- Egy kreatív nap a Soproni Egyetemmel Budapesten