Bormarketing bemutatót tartottak a közelmúltban a Soproni Egyetemen a Közgazdaságtudományi Klub szervezésében, Dr. Resperger Richárd vezetésével. Az előadók Dr. Sipos Balázs Tihamér és Dr. Konkoly Mihály voltak, mindketten a bormarketing szakértői. Moderálta, Dr. habil. Szabó Zoltán. A rendezvényt Prof. Dr. Széles Zsuszanna, a Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar dékánja nyitotta meg köszöntő beszédével.
Az előadás a bormarketinggel kapcsolatos különböző témákat érintette, beleértve a piaci trendeket, a márkaépítési stratégiákat és a fogyasztói magatartást. Az előadók megosztották meglátásaikat, tapasztalataikat a borászatban, értékes információkkal szolgálva a hallgatóknak.
Az előadások után direkt kérdéseket tehettek fel a hallgatók és kóstolhattak különböző típusú badacsonyi borokat. Remek alkalom volt ez arra, hogy az előadáson megszerzett tudást kamatoztassák, és többet megtudjanak a piacon elérhető különböző borfajtákról.
Összességében elmondható, hogy a bormarketing bemutató sikeres volt, értékes betekintést nyerve a hallgatókba a borágazatba és annak marketingstratégiáiba. Kiváló esemény volt számukra, hogy a terület szakértőitől tanuljanak, és gyakorlati ismereteket szerezzenek, amelyeket későbbi pályafutásukban is alkalmazni tudnak.
Kapcsolódó tartalmak
- Prof. Dr. Csesznák Elemér életútja – Tisztelgés a 100. születésnap alkalmából
- Hogyan legyünk boldogok? - Bagdi Bella előadása a Soproni Egyetemen
- Ha Selmec hív….!-Az ősi városba látogattak a Soproni Egyetem első évesei
- Muzeális tojásles Húsvét hétfőn a Ligneumban
- Út a zöldebb jövő felé: a fenntartható fejlődést erősítő intézményi gyakorlatokról egyeztettek
- Biztos államilag finanszírozott helyek, ösztöndíjak és egyéni törődés a Soproni Egyetemen
- Könyv napja a Ligneumban – két kötetbemutatóval
- Fenntarthatóság és képzőművészet a Természetesen Veled podcast legújabb adásában
- Életre keltek a „Holt költők” a Ligneumban
- Bevezetés a Fenntartható Fejlődési Célok (SDGs) kérdéskörébe online kurzus