Bormarketing bemutatót tartottak a közelmúltban a Soproni Egyetemen a Közgazdaságtudományi Klub szervezésében, Dr. Resperger Richárd vezetésével. Az előadók Dr. Sipos Balázs Tihamér és Dr. Konkoly Mihály voltak, mindketten a bormarketing szakértői. Moderálta, Dr. habil. Szabó Zoltán. A rendezvényt Prof. Dr. Széles Zsuszanna, a Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar dékánja nyitotta meg köszöntő beszédével.
Az előadás a bormarketinggel kapcsolatos különböző témákat érintette, beleértve a piaci trendeket, a márkaépítési stratégiákat és a fogyasztói magatartást. Az előadók megosztották meglátásaikat, tapasztalataikat a borászatban, értékes információkkal szolgálva a hallgatóknak.
Az előadások után direkt kérdéseket tehettek fel a hallgatók és kóstolhattak különböző típusú badacsonyi borokat. Remek alkalom volt ez arra, hogy az előadáson megszerzett tudást kamatoztassák, és többet megtudjanak a piacon elérhető különböző borfajtákról.
Összességében elmondható, hogy a bormarketing bemutató sikeres volt, értékes betekintést nyerve a hallgatókba a borágazatba és annak marketingstratégiáiba. Kiváló esemény volt számukra, hogy a terület szakértőitől tanuljanak, és gyakorlati ismereteket szerezzenek, amelyeket későbbi pályafutásukban is alkalmazni tudnak.
Kapcsolódó elérhetőségek
Kapcsolódó tartalmak
- Interaktív és hallgatóközpontú oktatás – új képzés a Soproni Egyetem oktatóinak
- Egy egészségesebb jövőért tanácskoztak a Soproni Egyetemen -„Egy Egészség Nap” Konferencia
- Lezárult a Soproni Egyetem „Tekerj velünk Selmecig!” kerékpáros programja
- A Nemzet Színésze, Kulka János volt a Ligneum Pódium vendége
- A nevelés az élet szolgálata - Uzsalyné dr. Pécsi Rita előadása a Soproni Egyetemen
- CS4Region nyitó rendezvény
- Nyílt nap újra a Soproni Egyetemen- Egyedi, pont mint TE!
- Összefoglaló a Soproni Egyetem Felvételi Tájékoztató Online Fórumáról - 2025. január 13.
- Advent a Soproni Egyetemen
- Munkában a Soproni Egyetem női labdarugó csapata