Nyelvváltó

Gyengénlátó Változat

Folytatja együttműködését a HEINEKEN Hungária Zrt. és a Soproni Egyetem

A HEINEKEN Hungária Zrt. és a Soproni Egyetem régóta tartó együttműködését újította meg. A hosszútávú partnerség legfontosabb célkitűzése, hogy a felelős alkoholfogyasztás üzenetét érdekes előadások és izgalmas programok keretein belül minél szélesebb körben és hatékonyabban eljuttassa az egyetemistákhoz.

A sör mértékkel fogyasztva egy kiegyensúlyozott életmód része lehet. Ezt az üzenetet képviseli a HEINEKEN Hungária Zrt., amely sörgyártó vállalatként már hosszú ideje élen jár a felelős alkoholfogyasztás fontosságának kommunikációjában, valamint portfóliójában az alkoholos termékek mellett 0.0%-os alternatívákat is kínál fogyasztóinak. A mértékletes alkoholfogyasztásra irányuló célkitűzések adták alapját a vállalat és a Soproni Egyetem már régóta tartó együttműködésének, amelyet azzal a céllal újítottak meg a felek, hogy további izgalmas programok keretében szólítsák meg a fiatal egyetemistákat.

A szeptember 14-15-i Soproni Egyetemi Napokon való együttműködés is ennek szellemében valósult meg. A HEINEKEN Hungária Zrt. nem csak a Soproni márkával támogatta az eseményt, de a SEN-SÖR Reggeli program keretében előadóként is részt vehettek a vállalat munkatársai. Kelemen Lilla, a HEINEKEN Hungária Zrt. márkamenedzsere a vállalat működéséről, a felelős alkoholfogyasztással kapcsolatos célkitűzésekről, valamint kezdeményezésekről beszélt bővebben a hallgatóknak. Lados Péter, a vállalat sörfőző mestere pedig interaktív előadást tartott a sörgyártásról, a sörfogyasztás kultúrájáról és a sörrel kapcsolatos tévhitekről. A hallgatók az elméleti ismeretek megszerzését követően kóstolót is kaptak a Soproni Radler portfólió legújabb termékéből, a Soproni Radler Körte-Citromból.

„Örömmel folytatjuk a közös munkát a Soproni Egyetemmel, hiszen kiemelten fontos számunkra, hogy a fiatal felnőttek számára meghatározó évek alatt a felelős alkoholfogyasztás tudatosságát is az edukáció részévé tegyük. Célunk, hogy a jövőben még több, a Soproni Egyetemi Napokhoz hasonló eseményt valósíthassunk meg közösen.”

– mondta el Varga-Nagy Eszter, a HEINEKEN Hungária Zrt. Vállalati Kapcsolatok és Kommunikációs Vezetője.

Forrás: Trademagazin.hu

Cikk nyomtatása E-mail